dilluns, 9 d’octubre del 2017

setmana del 9 d'octubre de 2017

Aquest setmana passada a Cardedeu s'ha celebrat la setmana de la solidaritat, amb conferències i una fira de la solidaritat.

Aquesta cançó va dedicada a la solidaritat

MAMA ÁFRICA  

AUTOR: CHICO CESAR


 

Mamá África


Mamá África
mi mamá,
es madre soltera
y tiene que dar el pecho
todo el día
además de trabajar
como empacadora
en Casas Bahía
Mamá África tiene
Tanto que hacer
Además de cuidar al bebé
Además de dar cariño
El hijo tiene que entender
Mamá África va y viene
Pero no se aleja de ti.
Cuando mamá sale de casa
sus hijos olodunzam
Suena el mayor jazz
Mamá tiene callos en los pies
Mamá necesita paz
Mamá no quiere jugar más
hijito dále un tiempo
es tanto contratiempo
en el ritmo de vida de Mamá.
Mama África
A minha mãe
É mãe solteira
E tem que
Fazer mamadeira
Todo dia
Além de trabalhar
Como empacotadeira
Nas Casas Bahia...(2x)

Mama África, tem
Tanto o que fazer
Além de cuidar neném
Além de fazer denguim
Filhinho tem que entender
Mama África vai e vem
Mas não se afasta de você...

Mama África
A minha mãe
É mãe solteira
E tem que
Fazer mamadeira
Todo dia
Além de trabalhar
Como empacotadeira
Nas Casas Bahia...

Quando Mama sai de casa
Seus filhos de olodunzam
Rola o maior jazz
Mama tem calo nos pés
Mama precisa de paz...

Mama não quer brincar mais
Filhinho dá um tempo
É tanto contratempo
No ritmo de vida de mama...

Mama África
A minha mãe
É mãe solteira
E tem que
Fazer mamadeira
Todo dia
Além de trabalhar
Como empacotadeira
Nas Casas Bahia...(2x)

É do Senegal
Ser negão, Senegal...

Deve ser legal
Ser negão, Senegal...(3x)

Mama África
A minha mãe
É mãe solteira
E tem que
Fazer mamadeira
Todo o dia
Além de trabalhar
Como empacotadeira
Nas Casas Bahia...(2x)

Mama África
A minha mãe
Mama África
A minha mãe
Mama África...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada