dilluns, 9 de novembre del 2015

setmana del 9 de novembre de 2015


Aquesta és la setmana de la ciència. 
Aquest any està dedicada a la llum i als sols, i quin és l'element que ens fa més llum,  ens escalfa, ens fa crèixer a nosaltres i a tots els éssers vius? ...
el sol



Ja surt el sol

George Harrison


És una composició del “beatle” George Harrison, “Here comes the sun”, que es va traduïr i adaptar amb el títol de “Ja surt el sol” pel disc de La Marató de TV3 del 2008.

Ja surt el sol,
ja surt el sol
i penso:
Quina sort! 


Vida meva,
que lentament que passa el temps quan s’espera.
Vida meva,
ha estat un llarg i trist hivern.

Ja surt el sol,
ja surt el sol
i penso:
Quina sort!

Vida meva,
semblava que la llum ja no tornaria.
Vida meva,
però el meu somriure ha il·luminat.

Ja surt el sol,
ja surt el sol
i penso:
Quina sort !
Sol, sol, sol, ja surt el sol.

Vida meva,
semblava que la llum mai més brillaria.
però lentament el gel ja es fon.
Ja surt el sol,
ja surt el sol
i penso: Quina sort !

Ja surt el sol,
ja surt el sol
i penso:
Quina sort!

Quina sort! 

"Here Comes The Sun"


 versió original dels Beatles
Here comes the sun, here comes the sun
And I say it's all right

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here

Here comes the sun, here comes the sun
And I say it's all right

Little darling, the smiles returning to the faces
Little darling, it seems like years since it's been here

Here comes the sun, here comes the sun
And I say it's all right

Sun, sun, sun, here it comes.


Little darling, I feel that ice is slowly melting
Little darling, it seems like years since it's been clear

Here comes the sun, here comes the sun
And I say it's all right
Here comes the sun, here comes the sun
It's all right, it's all right

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada