dilluns, 8 de juny del 2015

Setmana del 8 de juny de 2015

Preparem el comiat dels més grans... i sabeu com? amb una cançó!


Llença't 
Lax'n busto

Caus a terra molt avall 
creus que no t´en sortiras, 
però amb els mesos t´en adones 
que tornes a començar. 
I a força de molt de caure 
i de tornarte aixecar 
veus que les coses no canvien 
però ja no ets qui eres abans. 
Doncs he estat ja cinc o sis 
i sóc el que ara vull, 
no vull pensar en el que arribara dema! 

Llença´t, cada instant és únic 
no es repetirà, 
sento que el cor ja no para de bategar 
i diu que em llençi, 
que no pensi en tot el que vindrà, 
que un llapis mai no dibuixa sense una mà. 

I perque els meus pensaments 
que sempre viuen el present 
no conjuguen altres temps que 
el ja faré, el que no vaig fer. 
Doncs avui o potser demà 
seré aquí o seré per allà, 
seré un tróç de l´univers 
que no noti el pas del temps. 
El que faig a cada instant és 
la força que em fa gran, 
no vull pensar en el que arribarà dema. 

Llença´t, cada instant és únic 
no es repetirà, 
sento que el cor ja no para de bategar 
i diu que em llençi, 
que no pensi en tot el que vindrà, 
que un llapis mai no dibuixa sense una mà. 

Llença´t, cada instant és únic 
no es repetirà, 
sento que el cor ja no para de bategar 
i diu que em llençi, 
que no pensi en tot el que vindrà, 
que un llapis mai no dibuixa sense una mà.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada