dilluns, 13 d’octubre del 2014

Setmana del 13 d'ctubre de 2014

Els camps van canviant d'aspecte, els cuiden, ens donen fruit, el recollim i torna a començar el cicle. 

Pensant en tots els pagesos i pageses que ho fan possible i que tenen cura de la mare terra, aquí teniu un pagès, anomenat Martí...


El meu avi Martí (versió)
Els Pets
Original de The Specials, "A message to you Rudy"

El meu avi és pagès,
té un tros ple d'avellanes,
no sap parlar anglès
ni tampoc en té ganes.

Ell medeix per quarteres,
i salta pels bancals,
puja per les pomeres
com si fos un pardal.

 

Martí,
el meu avi es diu Martí.

 

A vegades renega
i baixen tots els sants,
després s'hi posa fregues
doncs li puja la sang.

 

Martí,
el meu avi es diu Martí.

 

El meu avi és pagès,
té un tros ple d'avellanes,
no sap parlar anglès
ni tampoc en té ganes.

Martí,
el meu avi es diu Martí.






I si voleu veure la versió original, del grup d'ska:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada