diumenge, 14 de setembre del 2014

Setmana del 15 de setembre de 2014

Benvinguts a l'escola, benvingudes a entre nosaltres.
Benvinguts i ben trobats els recent arribats petits o grans. Els que ja ens sabem el tracte, també!

Una cançó tendra i reforçant que parla de les ganes de viure i de riure, de lo bonic que és conèixe'ns i d'estar connectats a la natura. 
Perquè, com diu la cançó, un dia el nostre poble s'enlairi ben amunt!

Amb tot  
Petit de cal Eril

Amb tot només quedo jo
tan sols un tros de vent
que se'n va com tot a l'infinit.


Amb molt d'esforç em faig sentir més lliure
quan tot m'empeny al fons, a l'abisme.

Conèixer-vos a tots és tan bonic
que em fa viure
que em fa créixer i ser petit alhora.
 

Llavors tempestes com tots els dimecres
moixons amagueu-vos
que és tard i vol ploure.
 

Amics de les plantes
amics de tots nosaltres
ningú ens treurà mai les ganes de viure.


Amb tota la paciència
de mossegar les ungles
amb aquesta peresa
t'enlaires tot d'una

com molt abans somiaves
tan alt que no hi arribes.


Ningú ens treurà mai les ganes de riure
amb totes les coses
que et fan sentir lliure
amb tan sols aquestes
va la pena viure.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada