diumenge, 6 d’abril del 2014

Setmana del 7 d'abril de 2014

L'aigua és un regal de la natura sense el qual no hi hauria vida enlloc. Per això, malgrat a vegades ens fa la murga, la pluja és molt benvinguda. Per primavera especialment (abril i maig), cada dia que plou assegura una bona anyada de collites i el creixement de boscos. Així doncs, agraïm aquests dies de pluja amb una cançó dels Pets que versiona el valencià Feliu Ventura.



Està plovent
Pets, versionada per Feliu Ventura

Està plovent i no tinc cap pressa,
està plovent i no tinc cap son;
no tinc paraigües, però m'és igual,
està plovent però em vull mullar.

La meva ment necessita aigua fresca,
i el pensament vull refrigerar;
no tinc paraigües, però m'és igual,
està plovent i em vull mullar.

No em doneu solucions, no vull raons,
no més problemes d'emocions.


Sento l'olor de terra mullada,
és el millor per refrescar el cap;
no tinc paraigües, però m'és igual,
està plovent i em vull mullar.


Vull sentir la versió d' "Està plovent" de Feliu Ventura


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada