diumenge, 9 de març del 2014

Setmana del 10 de març de 2014

Una lletra que parla d'amistat, una amistat capaç de viatjar pel món sencer i navegar per tots els mars; de lluitar contra gegants i descobrir qualsevol paisatge. Teniu algun amic o amiga així?

Dedicat al grup Catarres, que han guanyat cinc guardons dels Premis Enderrock.

Invencibles
Catarres
Jo i tu quin parell de capsigranys
viatjant per móns estranys
lluitarem contra gegants
amb les mans nues.

Lluny, cavalcant per mil deserts
com “bandidus” a l'oest
descobrint nous continents
tot fent història.

 
Junts vam alliberar París,
vam tombar el mur de Berlín
i navegant amb els víkings
empunyant l'antorxa

com si fóssim Bonnie and Clyde,
o un parell de samurais.
No ens farem enrere mai
fidels al repte.

 

Amb tu no hi ha dues nits iguals,
no hi ha dubtes ni temors,
no hi ha principis ni finals.


Invencibles!
 

Jo i tu som intrèpids navegants
a la conquesta dels set mars,
pioners i agosarats,
àvids d'aventures

com Neil Armstrong o James Cook.
El desig d'anar més lluny,
cap a móns desconeguts
i als seus misteris.

 

Junts no hi ha dues nits iguals,
no hi ha dubtes ni temors,
no hi ha principis ni finals.

 

Amb tu me'n vaig allà on em porti el vent,
l'un al costat de l'altre 

som més forts i més valents.
Amb tu me'n vaig i escapem d'aquest present
que ha perdut tota innocència 

i la il·lusió de quan som nens.




Quin premi han guanyat els Catarres? 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada